Så mår Sverige 2025

Så mår Sverige 2025 är den fjärde undersökningen i temat där vi kartlägger orosmoln i hushållen, hur man ser på sin ekonomi och hur aktuella händelser påverkar vår konsumtion. Den är inte fokuserad på en specifik bransch utan intressant för många. Några andra områden vi har frågeställningar om i årets rapport är – hur värderingar påverkar vår konsumtion och mediers pålitlighet.

Fler rapporter

Vägen framåt: Resebeteenden 2025

I årets reseundersökning frågar vi svenskarna om deras bokningsbeteenden, planer och eventuella orosmoment när det kommer till resor idag. Vi undersöker vad vi lockas av…

Industry Mobility Report 2025 – Förkortad version

I Schibsted Industry Report Mobility tittar vi närmare på de svenska konsumenternas relation till bilen och sitt egna bilägande. Vi kartlägger hur dom använder bilen…

Black Week 2025

Black Week har under det senaste decenniet gått från en enskild dag till en längre period av rabatter och kampanjer – och blivit en central…