Hur mår Sverige 2022?

Schibsted rapport Hur mår Sverige 2022?  ger en uppdatering om den rådande sinnesstämningen hos svenska folket inför den stundande lågkonjunkturen.
Samtidigt belyser rapporten de beteendeförändringar som skett hos befolkningen till följd av den ökade digitalisering.
Rapporten ger svar på svenskarnas förväntningar på framtiden och hur de tänker kring den egna ekonomin.

I rapporten finner du också en kartläggning om hur svenskarnas medievanor och köpbeteenden förändras samt vad det sammantaget betyder för marknadsföring och svenskarnas syn på reklam.

Nythet: Hur mår Sverige 2023?

Fler rapporter

Black Week 2025

Black Week har under det senaste decenniet gått från en enskild dag till en längre period av rabatter och kampanjer – och blivit en central…

Schibsted Native Report 2025

Med den här rapporten vill Schibsted Brand Studio och Schibsted Partner Studio dela med oss av sin samlade kunskap och – framför allt – rikta…

(ENG) Schibsted Effect Study

Navigating today’s evolving marketing landscape presents significant challenges for brands, with digitalization, shifting consumer behaviors, and increasing demands for sustainability at the forefront. In the…