Upptäck
Schibsted Attention Study
Att kunna mäta och följa upp sina marknadsinvesteringar är viktigare än någonsin på grund av det ständigt…
Schibsted Effect Study – Förkortad version
Att navigera i dagens föränderliga marknadslandskap innebär stora utmaningar för varumärken, där digitalisering, förändrade konsumentbeteenden och ökade…
Streamingbarometern 2024
Fler svenskar än någonsin använder streamingtjänster, och hushållen spenderar mer på abonnemang än tidigare. Trots detta minskar…
Sök
Med demografisk målstyrning når du personer baserat på ålder och kön.
Pris: +10 CPM
Pris programmatiska köp: +4 CPM Pris Admarket: Inget påslag.
Effektivisera din marknadsföring med målgruppsstyrning mot kvinnor. Några ämnen som särskilt intressera kvinnor på Schibsteds siter är motion och hälsa, nyheter, miljö samt inredning och mode.
Effektivisera din marknadsföring med målgruppsstyrning mot män. Några ämnen som särskilt intresserar män på Schibsteds siter är teknik, näringsliv, samhälle, sport och fordon.
Effektivisera din marknadsföring med målgruppsstyrning mot ålder. Schibsted erbjuder styrningar i åldersgrupperna 18-25, 26-35, 36-45, 46-55, 56-65, 66+.