Streamingbarometern 2022 - Schibsted for business Streamingbarometern 2022 - Schibsted for business

Streamingbarometern 2022

Hur mycket tid lägger egentligen svensken på att leta efter en ny serie att streama? Och kommer antalet streamingtjänster per hushåll öka framöver? Det och mycket mer hittar ni i årets Streamingbarometer från tv.nu. Rapporten är här för andra gången och tv.nu har med hjälp av sin rika data och en stor undersökning bland sina 1,3 miljoner användare/vecka tagit pulsen på streaminganvändarnas önskningar, beteenden och preferenser.

Uppgifterna du lämnar kommer hanteras av Schibsted och användas för att vidare kunna kommunicera med dig genom riktade epostutskick och inbjudningar till relevanta event. För mer information om hur vi hanterar dina personuppgifter, läs vår Privacy Policy.






Fler rapporter

Dagligvaruhandeln i lågkonjunktur

En rapport från Schibsted om oro och ändrade beteenden Sverige har knappt hunnit återhämta sig från pandemin och befinner sig nu i en lågkonjunktur, för…

Hjälporganisationer

En undersökning från Schibsted. I takt med att allmänhetens donation till hjälporganisationer ökar i Sverige har även antalet hjälporganisationer växt samtidigt som insamlingsbranschen har blivit…

Hur mår Sverige 2022?

Schibsted rapport Hur mår Sverige 2022?  ger en uppdatering om den rådande sinnesstämningen hos svenska folket inför den stundande lågkonjunkturen. Samtidigt belyser rapporten de beteendeförändringar som…