Schibsted Synergy Study

En studie genomförd av Schibsted tillsammans med Acceleration, GroupM.

Studiens fokus består i att identifierar vilka faktorer som bygger framgångsrika kampanjer inom display annonsering. Genom insikt i vilka faktorer som driver konvertering analysera hur unik frekvens i Schibsteds nätverk driver effekt.

Fler rapporter

Branschrapport Hemelektronik 2023

Schibsteds rapport kring hemelektronik har som syfte att ge ökad insikt och uppdatering kring hemelektronikbranschen. Rapporten belyser svenska folkets kännedom kring de större aktörerna inom…

Hur mår Sverige 2023?

Schibsteds rapport Hur mår Sverige 2023? ger en uppdatering om sinnesstämningen hos svenska folket under den rådande lågkonjunkturen. Vi belyser de främsta orosmolnen just nu…

Schibsted Försäkringsundersökning

Schibsted Försäkringsundersökning I Schibsteds försäkringsundersökning från december 2022 kan man se att en majoritet av svenskarna är tydligt nöjda med sina försäkringar. Samtidigt är en…