Schibsted Synergy Study - Schibsted for business Schibsted Synergy Study - Schibsted for business

Schibsted Synergy Study

En studie genomförd av Schibsted tillsammans med Acceleration, GroupM.

Studiens fokus består i att identifierar vilka faktorer som bygger framgångsrika kampanjer inom display annonsering. Genom insikt i vilka faktorer som driver konvertering analysera hur unik frekvens i Schibsteds nätverk driver effekt.

Uppgifterna du lämnar kommer hanteras av Schibsted och användas för att vidare kunna kommunicera med dig genom riktade epostutskick och inbjudningar till relevanta event. För mer information om hur vi hanterar dina personuppgifter, läs vår Privacy Policy.






Fler rapporter

Dagligvaruhandeln i lågkonjunktur

En rapport från Schibsted om oro och ändrade beteenden Sverige har knappt hunnit återhämta sig från pandemin och befinner sig nu i en lågkonjunktur, för…

Hjälporganisationer

En undersökning från Schibsted. I takt med att allmänhetens donation till hjälporganisationer ökar i Sverige har även antalet hjälporganisationer växt samtidigt som insamlingsbranschen har blivit…

Hur mår Sverige 2022?

Schibsted rapport Hur mår Sverige 2022?  ger en uppdatering om den rådande sinnesstämningen hos svenska folket inför den stundande lågkonjunkturen. Samtidigt belyser rapporten de beteendeförändringar som…