Schibsted Native Report 2025

Med den här rapporten vill Schibsted Brand Studio och Schibsted Partner Studio dela med oss av sin samlade kunskap och – framför allt – rikta ljuset mot trenderna som formar framtidens native advertising. För med AI, nya format och förändrade användarbeteenden skapas nya möjligheter, och tillsammans ser de fram emot att fortsätta leda och driva utvecklingen av native advertising i nära samarbete med kunder, samarbetspartners och kollegor i hela branschen.

Fler rapporter

(ENG) Schibsted Effect Study

Navigating today’s evolving marketing landscape presents significant challenges for brands, with digitalization, shifting consumer behaviors, and increasing demands for sustainability at the forefront. In the…

Schibsted Effect Study

Att navigera i dagens föränderliga marknadslandskap innebär stora utmaningar för varumärken, där digitalisering, förändrade konsumentbeteenden och ökade krav på hållbarhet står i fokus. I Schibsted…

Hus & Hem 2025

Under de senaste åren har konsumentbeteendet inom bygg, inredning och detaljhandel förändrats i takt med ekonomiska svängningar och nya konsumtionsmönster. Efter en stark tillväxt under…