Hur mår Sverige 2023?

Schibsteds rapport Hur mår Sverige 2023? ger en uppdatering om sinnesstämningen hos svenska folket under den rådande lågkonjunkturen. Vi belyser de främsta orosmolnen just nu och kartlägger hur de svenska hushållen mår ekonomiskt idag, syn på framtiden och förändringar i våra konsumtionsmönster och mediekonsumtion.

Detta är en uppföljning av vår tidigare undersökning Hur mår Sverige 2022 som lanserades i höstas.

Fler rapporter

Editorial Media as Defenders of Democracies

Liberal democracies in the EU have steadily weakened over the past 10 to 15 years. To examine how Europe’s editorial media contribute to supporting democracies…

Schibsteds guide till digital annonsering

Med denna guide vill vi hjälpa dig att navigera genom utmaningarna med digital annonsering. Vi delar inte bara vår kunskap om hur det fungerar, utan…

(ENG) Schibsted Effect Study – Shortened Preview Version

Navigating today’s evolving marketing landscape presents significant challenges for brands, with digitalization, shifting consumer behaviors, and increasing demands for sustainability at the forefront. In the…