Hur mår Sverige 2022?

Schibsted rapport Hur mår Sverige 2022?  ger en uppdatering om den rådande sinnesstämningen hos svenska folket inför den stundande lågkonjunkturen.
Samtidigt belyser rapporten de beteendeförändringar som skett hos befolkningen till följd av den ökade digitalisering.
Rapporten ger svar på svenskarnas förväntningar på framtiden och hur de tänker kring den egna ekonomin.

I rapporten finner du också en kartläggning om hur svenskarnas medievanor och köpbeteenden förändras samt vad det sammantaget betyder för marknadsföring och svenskarnas syn på reklam.

Nythet: Hur mår Sverige 2023?

Fler rapporter

Industry Report Elbolag 2023

En undersökning från Schibsted om svenskarnas syn på elbolagen,  triggers för byte av elavtal, ekonomi och hur man når ut till konsumenter.

Hur mår Sverige 2024?

Hur mår Sverige 2024 är den tredje undersökningen inom temat, där vi analyserar den svenska befolkningens sinnesstämning och ekonomiska välmående. Vi utforskar aktuella orosmoment, synen…

Schibsted Attention Study

Att kunna mäta och följa upp sina marknadsinvesteringar är viktigare än någonsin på grund av det ständigt föränderliga medielandskapet och med cookiedöden runt hörnet.  I…

Schibsted Attention Study