Upptäck
(ENG) Schibsted Effect Study – Shortened Preview Version
Navigating today's evolving marketing landscape presents significant challenges for brands, with digitalization, shifting consumer behaviors, and increasing…
Schibsted Attention Study
Att kunna mäta och följa upp sina marknadsinvesteringar är viktigare än någonsin på grund av det ständigt…
Schibsted Effect Study – Förkortad version
Att navigera i dagens föränderliga marknadslandskap innebär stora utmaningar för varumärken, där digitalisering, förändrade konsumentbeteenden och ökade…
Sök
Nyttja Schibsteds nativemålgrupper för effektiv annonsering. Antingen för retargeting, eller för att nå de användare som liknar dina nativeläsare.
Pris: påslag +30 CPM
Pris programmatiska köp: +8 CPM Återannonsering (retargeting) mot läsare av aktuella nativeartiklar via displayannonser i Schibsteds nätverk. Annonsen kan vara aktiv upp till 30 dagar efter avslutad nativekampanj.
Pris programmatiska köp: +8 CPM För att kombinera effekten av native-annonsering och räckvidd har native lookalikes utvecklats. På så sätt når du de som beter sig som läsarna av aktuell native-artikel.