Upptäck
Streamingbarometern 2024
Fler svenskar än någonsin använder streamingtjänster, och hushållen spenderar mer på abonnemang än tidigare. Trots detta minskar…
Food & Grocery 2024
Krediter och Sparande 2024
Denna rapport bygger på en riksrepresentativ undersökning utförd av Schibsted i samarbete med Norstat i september 2024,…
Sök
Nyttja Schibsteds nativemålgrupper för effektiv annonsering. Antingen för retargeting, eller för att nå de användare som liknar dina nativeläsare.
Pris: påslag +30 CPM
Pris programmatiska köp: +8 CPM Återannonsering (retargeting) mot läsare av aktuella nativeartiklar via displayannonser i Schibsteds nätverk. Annonsen kan vara aktiv upp till 30 dagar efter avslutad nativekampanj.
Pris programmatiska köp: +8 CPM För att kombinera effekten av native-annonsering och räckvidd har native lookalikes utvecklats. På så sätt når du de som beter sig som läsarna av aktuell native-artikel.